sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Amsterdam, ziua 1

Am lasat plodul la cumnata mea(multumesc Iulia), ne-am facut putine bagaje ca doar nu mergeam sa facem parada modei prin Amsterdam, ne-am luat aparatul foto...si la drum. A fost o experienta misto, deja imi fac planuri pentru urmatoarea escapada in doi, adica escapadele, anul acesta am in plan doua:D.
Sa revenim la Amsterdam, imi doream sa vad muzee, multe muzee. Pablo Picasso, Kandinsky, Van Gogh, Rembrandt, Claude Monet o adevarata hrana pentru suflet. Nu imi doresc sa merg in tari exotice, eu vreau arta si tari nordice, mai vreau si sa locuiesc intr-o tara nordica, dar putin probabil.
Cum am coborat din avion ne-am cumparat un card I AMsterdam(72 de h, 74 de euro), cu el am putut intra in majoritatea muzeelor fara alte costuri suplimentare si am avut si transportul asigurat, chiar util, asa ca orice muzeu ne iesea in cale il vizitam.
NU am vazut niciunde perfectiune mai fascinanta ca in Amsterdam, nicio cladire nerenovata,nimic nu iti sare in ochi, totul bine gandit. O strada oarecare arata asa:

Mobila era si ea urcata in casa pe principiul, daca nu pot pe usa, sigur pot pe geam:D:


Multe magazine mici si frumoase:

Mi-a placut mult branza, erau multe magaznie cu tot tot felul de branzeturi.

Orasul arata....perfect, eu nu i-am gasit niciun defect:

Am vazut muzeul Van Gogh, nu am avut voie sa facem poze, dar am vazut in jur de 200 de tablouri semnate de el, mi-am cumparat si un album cu picturile, l-a carat Omul, evident, am fost foarte mandra(ranjita) ca am vazut unul dintre tablourile cu floarea soarelui si altul cu camera din Arles.
Asa arata muzeul Van Gogh.

Am mai vazut Muzeul Bibliei si Muzeul Canalelor cam asta a fost prima zi:D.

Niciun comentariu: