joi, 13 august 2015

Hohe Tauern

Multe poze sunt de pe drum. Initial am zis ca suntem pe Transfagarasan, ne-am revizuit gandurile cand am platit taxa de drum(cum eu planificase calatoria, m-am facut mica in scaunul meu). Stiam ca se plateste, dar nu imi inchipuiam ca atat.
Pana am ajuns la cabana( Berggasthof Wallackhaus) am uitat de taxa de drum, peisajul era cu adevarat de vis, nu am vazut ceva mai frumos in viata mea! Om mai vreau sa mergem ....... Cei de la cabana ne-au inapoiat o parte din taxa si ne-au dat si 3 Kärnten card cu care am avut gratuitate la telecabina si am platit jumatate de pret in alte parti. In jurul pensiunii pasteau destul de multe vaci, pareau tare multumite, ele si dupa ploaie pareau la fel de multumite, nu stiu cine avea grija de ele, dar locul unde stateau era delimitat de un gard electrificat. Am impiedicat-o pe Iulia sa vada cat e de electrificat, desi in camera se apucase sa insurubeze un bec ca doar il scosese de la locul lui, trebuia sa dreaga ce stricase. A urmat o teorie despre curentul electric!
Cabana e la cota 2304, are un restaurant cu o priveliste roamantica, mancare foarte buna= bucatar foarte bun.

Iesirea la munte avea ca scop Großglockner, dar tot parcul Hohe Tauern(ce am vazut noi din el) este de vis. Varful din stanga este Großglockner.


Cataratul a fost deliciul calatoriei, Om a hotarat sa-i cumpere copilului ham(sa fie plodul in siguranta).

2 comentarii:

Unknown spunea...

Superb, chiar seamana cu Transfagarasanul! Bravo Iulia, e fain sa fii si alpinista pe langa balerina :)

Strumful spunea...

Iulia, seamana, asa este! IUlia e o balerina, patinatoare si o alpinista:))