joi, 18 iunie 2015

Prin Pitesti

Unde sa te intalnesti cu prietenii? E vara, frumos afara, o terasa pare locul perfect! Suni, stabilesti locul intalnirii, ajungi vesel, pleci dobitoc....nervos. Nu ai avut servetele la masa, chelnerita a fost acra sau foarte acra, ai platit de patru ori apa plata fata de pretul din market iar caffe latte-ul a fost de 3 degete intr-un pahar imens. Nici urma de apa de langa cafea sau de fursecul delicos ce o insoteste in alte tari. Nu stiu daca am asa de multi prieteni dar am vizitat trei cafenele, pana acum.
1. Pavone, m-am dus cu pretentii, vroiam pizza, normal ca nu e un local unde se serveste asa ceva. Am comandat trei ciocolate calde de la o chelnerita plictisita care-mi vorbea cu tu. Au ajuns repede, nu-i bai, dar toate trei canile erau murdare, ne-am ridicat si am plecat. Draga patron sau patroana de la Pavone, nasol si cu servirea si cu spalatul veselei! De ce nu am facut poze si nu am chemat Protectia Consumatorului? De sila!
2. O cafenea din centru(Bistro Basti), servire buna, caffe latte scurt:)), ma declar multumita si fara apa palata de langa cafea,am lasat bacşiş .
3. Matteo, toata lumea fuma de zor, nu aveau loc pentru nefumatori, am intrebat si o domnisoara care servea la mese si a zis ca nu exista. Am crezut-o pe cuvant. Am comandat o cafea si o prajitura, prajitura a uitat sa o aduca, nici eu nu i-am mai adus aminte( m-am gandit brusc sa intru la cura, acum mi-a trecut gandul), am cerut servetele,nu exista asa ceva pe masa, am primit in sila! Am platit, am lasat un bacşiş formal= 1 leu si mi-am zis ca nu mai trec pe acolo niciodata.
Imi tin promisiunile acestea, mereu le-am tinut, cum nu-mi place o vanzatoare sau ceva dintr-un magazin, bar, piata nu mai trec pe acolo niciodata, e bine ca ai de unde alege. Nu-i normal sa toleram nesimtirea pe banii nostri!

Niciun comentariu: