vineri, 3 aprilie 2015

Desenul de azi

Iulia nu mai deseneaza asa des ca inainte, are o singura preocupare sa se joace. Atunci cand se joaca singura face puzzle si asculta povesti, uneori trebuie sa recunosc si AC/DC. De cand i-am luat CD- player e stapana pe ce asculta si asta-i place foarte mult. Imi place independenta ei, mai putin azi cand a zis ca ea se intoarce singura de la Billa acasa. Nici nu apucasem sa pun toate cele in plase ca si-a luat zborul spre casa. Am urmat-o de la oarecare distanta...nici nu m-a lasat sa urc cu ea in lift, ea poate singura.
Azi a desenat, din proprie initiativa....tot singura:

5 comentarii:

Unknown spunea...

Super! Foarte frumos desenul Iuliei! Imi place mult, se vede ca a crescut.Cred ca si muzica o inspira :) are gusturi bune!

Strumful spunea...

IUlia, mai ales cand asculta AC/DC dimineata.....

Jurnal cu flori spunea...

ce dragutz! cred ca esti tare mandra! cu drag, Ioana

Loredana spunea...

Imi plac mult povestile mamei si desenele strumfitei :)

Strumful spunea...

Ioana, Iulia a desenat mereu , cred ca toti copiii de varsta ei deseneaza si coloreaza cu drag.
Loredana, multumim, si mie imi plac blogurile tale!