miercuri, 21 ianuarie 2015

Acasa

Dimineata Iulia era ragusita. A zis ca ea nu merge la gradinita, nu vrea sa le dea colegilor raguseala ei. Ok, zic eu, mai mult somn, iubesc somnul, deci dormim.... nu mi-a iesit, copilul s-a trezit si s-a pus pe joaca cu raguseala cu tot. Dupa o jumatate de ora mucii au inceput sa dea navala si plodul imi tot spunea ca nu se simte bine. Ne-am jucat toata ziua, am facut mobila pentru papusi, iar mai nou Iulia e educatoarea si eu elevul.
Sa vedem cum o sa trecem peste noapte si analizam maine daca mergem sau nu la gradinita.

3 comentarii:

ileana spunea...

Mucii sunt la moda zilele astea, deci sunteti in trend. Sanatate multa va dorim!

Unknown spunea...

Sper ca acum e bine. O pup!

Strumful spunea...

Ileana, tot cu muci, insa doctorul a zis sa nu-i dam nimic.
Iulia, stii cum e, ai vazut-o in seara asta....e ocupata cu toate si tot.