duminică, 9 februarie 2014

Muzeul ciocolatei

Un perete interior din geam pe unde poti zari cate un muncitor care munceste usurel, usurel. Poti manca multe bomboane de ciocoalta, Iulia a cam exagerat la a doua vizita, dar sa zicem ca a fost ziua ei de mancat ciocolata, orice copil trebuie sa o aiba....uneori(zic eu).
Am participat la un gustos atelier pentru care iti trebuie programare(de aici a doua vizita).

Muzeul( fabrica) e interesant pentru copii, mai mult(are ateliere, trei fantani cu ciocolata, bomboane gratis si alte ... ):

Daca ajungi la Viena si ti-ai luat si copilul(copiii), merita mers! Maxima incantare daca-i programezi si la un atelier!
Bine, eu sunt mama defecta care nu pleaca niciunde fara copilul ei.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Esti o mama minunata!

Strumful spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Strumful spunea...

Iulia, o sa veniti in vara, sper.

Camelia spunea...

Al meu nu stiu cum s-ar mai da plecat de la un atelier de facut ciocolata :D

Strumful spunea...

Camelia, eu am luat martipan si o sa topim ciocolata si o sa facem si noi acasa bomboane de ciocolata, cred ca o sa fie la fel de distractiv!