marți, 7 ianuarie 2014

Inceput de an

La mine anul incepe cand ma intorc in Romania, m-am intors..... goala sufleteste, dar asta nu se vede.
Aeroport, singure, bagaj, din nou senzatia de gol, la un moment dat trece. Ceata pana aproape de Pitesti, dar nu conteaza conduce Dan si mereu in el am incredere. Ajungem acasa, ramanem singure.
Aspiratorul se stricase in ziua in care am plecat la Viena, deci nu avem aspirator.
S-a ars un bec in sufragerie.
Am pierdut paleta de la masina de facut paine, sunt sigura ca am aruncat-o in graba curateniei din ziua plecarii!
Nu e mare lucru, e chiar distractiv, asta pana ma gandesc la bocetul copilului din dotare dupa tatal vienez. Si uite asa cand nu mai puteam de somn si era trecut de 12 noptea copilul se pune pe un bocet de imi venea si mie sa plang, vroia la tati, partea buna e ca si eu vroiam:)), dar in viata facem unele alegeri........
Noroc cu Skype-ul ca tati a putut sa-si adoarma plodul( si nevasta), pe la unu noaptea! Ma gandesc ca o sa se mai estompeze dorul Iuliei, ca sa putem rezista inca trei saptamani fara tati.
Si pentru ca sunt o sora tare am uitat ca azi e ziua fratelui meu!!!
Si pentru ca sunt destul de goala interior am de gand sa incerc asta. Nu voi reusi, dar o sa fie distractiv! O sa sparg nuci pentru maine la scoala! P.S.(8.01.2014) Am mancat azi , babane, portocale, avocado, mar, nuci si alune sparte de mine......si pe sera m-a invins foamea....

4 comentarii:

Dan spunea...

La mulți ani!

Strumful spunea...

Dan, si tu sa ai un an bun!

tab spunea...

ma regasesc perfect in aceasta postare, iar noi il avem pe tati acasa. o fi prost aliniate planetele noastre :D

Strumful spunea...

Ana, nici saptamana asta nu mi-am revenit!