marți, 6 august 2013

O saptamana...in imagini

Saptamana trecuta tata a fost pe la noi, l-am "uluit" cand a vazut un tezaur romanesc expus la loc de cinste in muzeu + o bratara dacica, asa ca in zilele urmatoare s-a tot gandit la aurul nostru de la Viena. Cand a mai vazut ca si Gustav Klimt avea tablouri "aurite" l-a acuzat imediat de furt de aur dacic:)), l-a iertat imediat ce a cumparat 2 replici celebre ale tablourilor lui, scumpe ca de, erau aurite . Tataie i-a cumparat nepoatei un colier frumos cu Hello Kitty, pe care Iulia l-a purtat in fiecare zi la gradinita, mai putin azi ca l-a uitat la tati in ghiozan, dar cum s-a trezit l-a si cerut(ce bine e cu copil mare, intelege si nu o apuca bocitul ca nu are x lucru). Cea mai importanta destinatie pentru tata a fost Muzeul Sigmund Freud(a avut in facultate un profesor care a fost elevul lui Freud), la care a ajuns de 2 ori, gratie mie pentru ca am sters pozele de pe card fara sa le copiez.
Cam pe aici l-am plimbat pe tata... plus ca s-a plimbat mult si singur, dar de aici nu am poze.

2 comentarii:

Unknown spunea...

ce frumos! imaginile voastre m-au facut sa-mi doresc sa plecam odata in vacanta...

Strumful spunea...

Alexandra, iti doresc o vacanta reusita oriunde ai merge.