sâmbătă, 10 august 2013

Libraria perfecta....

Cand il plimbam pe tata saptamana trecuta, tata ce intra in toate magazinele de suveniruri sau de carti am dat peste cea mai minunata librarie posibila( asta pentru ca are si materiale cu iz Montessorian):
Intrarea iti atrage atentia, este pe coltul rotunjit al cladirii(nu aveam 10-20-ul la mine, deci am incadrat si eu cat am putut)
Are o suprafata destul de mare dedicata copiiilor:

Gasesti aici tot ce vrei, tot ce-ti imaginezi ca vrei. Eu am luat momentan o carte de prescriere cu numere, frumos colorata(la noi cartile de prescriere au succes).

Niste cuburi de palstic, 103 la numar, cu care numaram pana la 100, alcatuim litere sau alte forme, numere pare si impare .

Tabla care mi-o doream foarte mult, bine nu varainta Montessoriana, dar isi face treaba:

Luata in dublu exemplar, una pentru Ana ca sa ma ierte ca nu am dat in timp util comanda pe Amazon si una pentru Iulia(i-a placut sa faca figuri geometrice).
Am mai luat o "carticica spiralata" cu exercitii:

Buline pentru numarat:

Si am vazut multe alte materiale care mi-au palcut:

Aveau caiete de clasa I , superbe, am sa-i cumpar si Iuliei anul viitor cand plecam de aici definitiv, plus o multime de carti faine.

Niciun comentariu: