marți, 23 iulie 2013

Materiale pentru germana

Incet, incet incep sa ma acomodez cu rezonanata limbii germane, imi pare rau ca nu am facut un curs de germana aici, dar s-a dus, asa ca regretele-s tardive.
Cursuri de germana online bune am gasit la Deutschakademie si aici.Mai folosesc rar si cursurile de la Languageguide pentru ca-s si audio.
Pe You Tube se invata usor din acest curs.
Cam astea-s materialele mele, am mai avut si un curs de la Eurocor, zapacitor si prost gandit.
Ca materiale pentru Iulia ...multe carti in germana pe care le citim destul de des, aseara de exemplu am citit doua.
Evitam televizorul sau laptopul,de regula, desi in ultima saptamana nu ne-a prea iesit, iar cand vrea desene de obicei acestea sunt in germana. Ca si desene in germana se uita la Troto si Der Klaine Printz.
Cantece sunt multe, dar preferatul nostru este Die kleine Raupe Nimmersatt.
Ca materiale(foi de lucru) in limba germana le folosim pe cele de aici. Cum mai gasesc resurse am sa mai adaug.
Am scris postul acesta inspirata de Our English Homeschool, poate incerc sa prezint si cateva carti pe care le citim noi in germana, dar am fixul de a nu pune poze din carti fara acordul editurilor :)).

Niciun comentariu: