miercuri, 10 aprilie 2013

Reorganizare

De cand ne-am intors din tara incercam sa ne reglam programul, Iulia a avut multa energie luni, astea-s o parte din activitatile initiate de ea(in prima imagine cuburile roz, care nici acum nu-s roz, dar au o multime de utilizari inclusv in jocul cu broastele pe care azi le-a luat in ghiozdan la gradinita):

Azi a scris Iulia pe un perete, al curtii interioare, I si U le stia, m-a intrebat cum il face le L, apoi I si A,e o draguta mai ales seara cand vrea sa-i citesc din Enciclopedie si nu vrea sa doarma ca e atenta, apoi cand simte ca nu mai poate ma pune sa-i citesc o poveste.
Tot azi a stat la gradinita pana la ora 16, pentru prima data, cand am ajuns nu se streasa cu plecatul... a zis ca mai vrea la gradinita
Vreau sa ii reorganizez jucariile, cartile , am nevoie de un spatiu de depozitare potrivit varstei ei ca sa poata ajunge usor la jucarii. Ma intreb ce a fost in capul meu de i-am cumparat atatea plusuri, nu se joaca cu ele, dar sunt musai ale ei si nici nu le putem da, le tinem in cortul de la Ikea. Si eu trebuie sa ma reorganizez, insa ma urnesc greu si ma opresc repede.

6 comentarii:

tab spunea...

imi place cum ati organizat turnul roz.
tabloul e minunat

Strumful spunea...

Ana, am vopsit turnul roz, amandoua, iti dai tu seama. Sa vedem rezultatele...

tab spunea...

super, asa si trebuie, implicat copilul in absolut toate activitatile (hai ca poate la baut si la s...x nu)::))

Strumful spunea...

:)), tinem minte!

Unknown spunea...

E mandru Dan ca Iuliei ii plac cuburile :)

Strumful spunea...

EU sunt multumita ca ne jucam mult cu ele si sunt mandra ca am un frate mester:D