luni, 11 martie 2013

Leapsa(pe jumatate rezolvata)


Regulile :
A. Numește și mulțumește persoanei/blogului care ți-a acordat premiul.
B. Scrie unsprezece lucruri despre tine.
C. Răspunde la întrebările adresate și formulează noi întrebări pentru nominalizați.
D. Nominalizează nouă bloguri pe care la admiri și au mai puțin de două sute de urmăritori.
E. Anunță nominalizarea pe paginile fiecărui blog
A. Sunt premiata de trei ori, dar destul de zapacita ca sa raspund abia la premiul cu numarul trei. Prima oara am primit premiul de la Ileana , apoi de la Blogul de iarna si apoi de la Papusile Dariei, creatoarea Dashei noastre.
Multumesc pentru premiu.
B.Sa scriu "niste" lucruri despre mine:
- nu suport cartile electronice, prefer sa tin o carte adevarata in mana, si Iulia sa-mi fure mereu semnele de carte si sa rada multumita.
- imi place sa citesc, uneori citesc pana la 2 noaptea si am restante de somn serioase
- cand imi pun ceva in cap trebuie sa iasa ca mine- mare defect
- imi place sa gatesc(=inventez cum zice Sot)
- incerc din tot sufletul sa nu mai judec oamnii de langa mine
- sunt regina sosetelor desperechiate
- imi doresc sa stau la casa undeva aproape de Viena
- Imi place cand ninge sau ploua
- nu suport oamenii care se lauda(cu sau fara motiv, asa ca-i evit ...pana dau ei peste mine)
- imi plac bijuteriile
- inca ma mai lupt cu mine sa-i cumpar jucarii Iuliei pentru ca-i plac ei nu pentru ca-mi plac mie - incepe sa-mi placa germana, asa ca-mi caut curs de germana
- pe cat posibil incerc sa mancam doar bio
- imi plac foarte mult cartile ilustrate de ROTRAUT SUSANNE BERNER
- am inceput sa cumpar carti pentru copii in germana ca mi-e relativ usor sa le traduc
C.Raspunsurile la intrebari:
1. Viața de până acum: regret că nu am procedat cum trebuie sau regret că a trecut prea repede?
Regret ca nu ne-am casatorit imediat ce am terminat facultatea!
2. Cine sau ce și-a pus amprenta asupra personalității tale?
Parintii. Dar in sensul cel mai nefolositor, adica nu face aia, nu merge acolo, mi-a trebuit mult timp sa ma autoeduc, mult prea mult
3. Ultima carte citită?
Suzanne Collins - Trilogia "Jocurile Foamei", sunt la volumul 2, deci ultima carte citita ce volumul 1.
4. Ai planuri pentru lumea cealaltă?
NU
5. Ai încredere în oameni?
Da, dar cu masura(ma bazez pe intuitie)
6. Dacă ai fi putut alege ce calitate/trăsătură ți-ai fi luat?
Ambitie.
7. Artistul / formația preferat(ă)?
Cristi Minculescu
9. Crezi în existența îngerilor?
Sper sa existe...
10. Ce îți dorești de la viață?
Sanatate si putere sa o cresc pe Iulia frumos.
11. Iubești ca să trăiești sau trăiești ca să iubești?
Amandoua.

4 comentarii:

Miruna spunea...

L-ai primit si de la mine tocmai azi :)

Strumful spunea...

Miruna, multumesc, jumatate din leapsa am rezolvat-o deja:D

Anonim spunea...

Buna.
Am ajuns pe blogul tau din intamplare( de pe alt blog) si imi place foarte mult. Am vazut ca vrei sa inveti germana; ti-as recomanda cursul Rosetta Stone...e super
o zi buna sa aveti
Iulia

Strumful spunea...

Iulia, bine ai venit si multumesc mult pentru recomandare, am sa caut cursul.