miercuri, 13 martie 2013

Cartile Iuliei


Rotraut Susanne Berner(are si un site de unde se pot descarca gratuit planse de colorat cu personaje din cartile ei wimmlingen ,de la BASTELN-MALEN), este autoarea noastra preferata atunci cand e vorba de carti pentru copii. Dintr-o intamplare cautand altceva am dat peste cartile ei(toate 4 cate au fost publicate la noi, cate una pentru fiecare anotimp: Hoinari prin anotimpuri: Primavara, Hoinari prin anotimpuri: Vara, Hoinari prin anotimpuri: Toamna, Hoinari prin anotimpuri: Iarna), erau la oferta, erau descrise fain asa ca le-am adaugat in cos. Cand le-am primit(prin noiembrie anul trecut) am incercat sa le dau Iuliei pe rand, ca sa nu se plictiseasca..seara le avea insa pe toate si nu ne dezlipeam de ele. Am invatat numele personajelor(difera de numele personajelor din cartile originale), am comparat cartile, am comparat anotimpurile si am observat schimbarile, decorul fiind mereu acelasi, am pus nume la personajele care nu aveau nume, am inventat povesti pe baza cartii, apoi Iulia singura isi punea nume la personaje. Intre timp colectiei Rotraut Susanne Berner s-au mai adaugat 2 puzzle-uri(unul de 104 de piese, altul de 48), 4 carti Maxi-Pixi(sunt in germana asa ca mai folosim si dictionarul, dar are rabrare, uneori ma pune sa le citesc in germana) si inca una mare, cu vara, insa pe timp de noapte. Nu exista zi sa nu ne jucam ori cu puzzle-urile ori sa citim cartile.

Astazi Iulia a facut singura puzzle-ul cu primavara , dar nu m-am mirat pentru ca stia foarte bine imaginea, singurul ajutor a fost sa-i intorc piesele pe fata.


4 comentarii:

tab spunea...

sunt super. cele cu anotimpurile le-am vazut si la noi in librarie (50ron) Tiberiu inca nu e pasionat de puzzle, nu vrea sa faca nici macar cu 6 piese

Strumful spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Strumful spunea...

Ana, iti dam noi cartile cu anotimpurile cand venim in Pitesti.

Unknown spunea...

Si mie imi plac mult, sunt foarte frumos colorate si educative.