duminică, 3 februarie 2013

Museum Hundertwasser Haus

Plecasem sa vedem Kunst Haus Wien, dar am ajuns la Hundertwasser Haus parte a KUNST HAUS WIEN, una dintre cladirile din Viena regandita de Friedensreich Hundertwasser. Un muzeu interesant, merita vazut(acum are o expozitie pe 2 nivele a lui Friedensreich Hundertwasser, si o alta expozitie de fotografie si picutra ), si sincer restarantul nu este de ratat, e romantic, relaxant si are mancare buna, preturile nu stiu sa le clasific,dar exemplific: un strudel de mere cu sos de vanilie 5 euro, un snitel cu cartofi 9,50 euro, prajitura casei 3,90 euro. Am fost sa vedem casa muzeu pe dinafara, dar Iulia a vrut sa intram, asa ca intai s-a jucat in hol apoi a decretat ca ea vrea sa vada muzeul, am purces amandoua sa vedem muzeul, pentru prima oara am fost doar eu si Iulia, a fost asa de fain ca nu-mi venea sa cred, ma intreba ce e aici in tablou, dar acolo, apoi se ducea la o serigraphie cu "sclipici" si imi arata ochii, pe care ii vedeam si eu dupa ce imi indica si locul unde erau.
























Fotografiatul era interzis, dar o poza mica, mica si ilegala.....

























In drumul nostru am intalnit si o biserica, era in Kolonitzplatz(St. Othmar) mi-au placut garguii iar Iuliei locul de joaca de langa.

2 comentarii:

Camelia spunea...

wow, ce arhitectura spectaculoasa! un soi de Gaudi austriac. Il stiati inainte de Viena?

Strumful spunea...

Kamelia, nu-l stiam, dar mai adun date despre el si postez, macar cu informatia sa raman.