sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Inceput promitator

A inceput anul tare bine ....
M-am urcat in metrou sa ajung acasa, am ajuns in partea opusa si mi-am dat seama dupa 5-6 statii cand a ajuns metroul la suprafata peste Dunare.
Mananc din nou mult, si nu de foame.
Nu reusesc sa-mi revin cu somnul.
I-am promis Iuliei ca papusa ei o sa primeasca un nou pulover, si inca nu am facut asta.
Am pierdut adresa dentistului roman.
Am cateva carti bune, insa mi-a disparut cheful de citit.
Partea buna e ca ....de azi au inceput reducerile la Swarovski(50%), asa ca luni plutesc gratios spre colierul meu stea. Alt lucru bun e ca de azi ne-am facut abonament la Technisches Museum Wien.

3 comentarii:

Dan spunea...

La mulți ani! O să ai timp să le faci pe toate, o să vezi.

Strumful spunea...

Dan, am sa le fac, trebuie sa ma mobilizez. La multi ani si tie.

g.cojocaru spunea...

hai ca se linistesc ele si apele tale! ;) Sa profitati la maxim de abonament.