sâmbătă, 8 decembrie 2012

O dimineata

Ne treziram, toate bune si frumoase, am citit putin, ne-am iubit, pupacit, gadilat, apoi o lasai cu tati in camera sa aerisesc putin in sufragerie cu gand sa pregatesc micul dejun-pranz. In 5 minute vine tipand in sufragerie ca ii e foame, vrea ceva din frigider, eu desteapta o iau in brate si o duc la frigider, spatele meu e franjuri de la domnisoara 14 kile care se hotaraste greu, si dupa ce se hotaraste o apuca criza de zbierat ca nu e laptele rece. Azi am lasat-o sa zbiere, a zbierat pana la suspine(de 2 ori in trei ani mi-a suspinat), apoi s-a linistit si a baut pe loc 200 ml de lapte cu cacao(ea nu bea asa ceva, dar de ieri s-o schimbat situatia). A mai urmat o criza de plans pe un motiv, nu-l mai tin minte(cred ca i-am pus castravete langa omleta, mare crima). A mancat omleta apoi iar a cerut lapte cu cacao, alti 200 de ml bauti lejer. Acum domnisoara criza e la Acvariu cu tati, sunt in pauza, merg sa zac.... apoi trebuie sa-i intorc favoarea domnului Sot, il las si pe el sa zaca.

Niciun comentariu: