vineri, 21 decembrie 2012

Lista pentru sufletul meu

M-am tot gandit la o lista ipotetica(cu exceptia pantofilor) de cadouri doar pentru sufletelul meu asa ca ma apuc sa insir:
1. Pantofi de la Coca Zaboloteanu, de cand i-am vazut prima data mi-am dorit sa am o pereche, inca nu am ajuns in posesia unei minunatii dar mai e timp, lista e lunga, e greu sa aleg o singura pereche:

2. Un colier Swarovski si niste bratari, le astept la reducerile de 50%.

3. Dorinta imposibila(si chiar daca ar fi posibila ar avea nevoie si de toale pe masura, imi place geanta asta ,asa ca poveste), o geanta Chanel(poza copiata de aici).

4 comentarii:

Camelia spunea...

uuu, ce zice Mosu lista ta? face economii? :D
si io am in gand niste pantofi de la coca zaboloteanu ;)

Strumful spunea...

Nu, nu vreau sa faca economii, geanta e imposibila, dar imi place asa ca idee, pantofii ei sunt cei mai realizabili la un momnet dat, cat despre bijuterii , pot sa supravietuiesc si in lipsa lor.

Anca spunea...

Imi place lista ta!!! Mai ales prima pereche de pantofi. Cat despre geanta...unde am ajunge daca nu am visa? Si o sa vezi...ca intr-o zi va fi a ta ;).

Chicnova Giveaway pe blog:
www.101FashionStreet.com

Strumful spunea...

Anca, esti o draguta!