joi, 13 decembrie 2012

Iulia si gradinita

Dupa o luna si jumatate de gradinita, Iulia a avut prima viroza, a stat acasa o saptamana si de atunci nu mai vrea la gradinita, se lasa imbracata, mananca inainte de plecare, dar cum ajungem la gradinita imi zice ca vrea ori la Zoo, ori la acvariu ori la muzeu. Ieri ca sa inteleg situatia a inceput sa dea si din picioare si sa palnga la intrarea in gradinita. Am intrat cu ea in gradinita am stat 50 de minute, am iesit si am lasat-o plangand, e drept ca i-a trecut repede plansul,le-a canta doamna la fluier. Azi, am lasat-o plangand, am pupat copil si am plecat(cand s-a trezit , i-am zis mami, dar ai dormit mult aproape 12 ore, se lumineaza la fata si-mi zice, nu mai mergem la gradinita, stau acasa cu mami). Nu are o problema cu gradinita, are o problema ca nu-s eu acolo. Am plecat cu sufletul franjuri, si acum ma intreb unde am gresit, la un moment dat am gresit, dar unde? Cat a fost bolnava a fost foarte atasata de mine, dar ...chiar nu stiu.

2 comentarii:

Camelia spunea...

Si mie mi s-a rupt sufletu cand l-am lasat de vreo cateva ori plangand...
Cred ca si-a amintit ce bine era cand statea toata ziua cu tine si de-aia nu mai vrea...

Strumful spunea...

Nu mai stiu ce sa cred, ieri nu a plans, avea excursie si era curioasa, cand a venit era suparata ca nu i-a palcut si nici nu a vrut sa-mi povesteasca, alta minunatie.