luni, 29 octombrie 2012

weekend prelungit

Daca e weekend e .....frig si ninge, Iulia e in culmea fericirii(azi abia am convins copilul sa intre in casa, vroia om de zapada) Am avut un week prelungit, vineri a fost ziua nationala a Austriei, asa ca tati a stat cu fetele pe acasa, si tare bine a fost pentru mine. Iulia a preferat sa stam mai mult prin casa sa se joace cu tati, am iesit doar sambata si am dat o fuga pana la Ikea si SCS, nu cu un scop anume, dar mie imi place sa ma plimb si sa casc gura la mobila, Iuliei ii plac toate camerele de copii, le ia pe toate la rand, se joaca si e o scumpa. Nu pleaca niciodata fara o jucarie de le Ikea, de data asta o foca, inca se mai joaca cu ea, azi m-a pus sa o si spal pe motiv ca i-a cazut in autobuz. Dupa joaca din Ikea, mi-a adormit in brate pui mic. Am pus copil in carucior de Ikea, si am plecat sa ne plimbam prin SCS, cu gandul la un magazin Desigual. Ca un facut erau reduceri de 20%, asa ca am stat o ora in magazin, am probat 5-6 rochii, tricouri, bluze, si fuste, le vroiam pe toate(au super haine), dar am fost cuminte si m-am limitat la o rochie, nu prea am tupeu sa dau atatia bani(adica sincer mai bine ii luam Iuliei haine de la ei, am un fix cu hainele de la Desigual pentru Iulia), si plecasem fara sa-mi iau nimic, Sot cand a vazut ca o ora petrecuta in magazin nu m-a facut sa cumpar nimic a cam ras de mine si m-a intors ..la probat,am luat o rochie (stiu, are Minnie Mouse, dar mi-a placut mult, insa Iulia a fost si mai multumita)cu care apoi am si defilat multumita prin mall. Asta-i weekendul in care am facut 6 ani de la casatorie, si daca pun la socoteala masa de la Ikea se cheama ca am iesit la restaurant!

2 comentarii:

Camelia spunea...

foarte faina rochia!
La multi ani pentru aniversare!

Strumful spunea...

DA, am sa o si port, poate asa vrea si Iulia sa poarte rochii.