joi, 18 octombrie 2012

Eu mare gazda.....

Sa scriu sau sa nu scriu? Pai la un moment dat tot trebuie sa o zic, am o problema, una mare(in afara de aia cu soacra, care pentru un an de zile e egala cu ZERO, si apoi o sa am grija sa nu ne mai intersectam , daca totul o sa fie bine, o sa imi si iasa). Problema mea e ca nu pot sa fiu o gazda buna mai mult de trei zile(verificat, probat, orice..), daca stai la mine mai mult de trei zile sigur simti ca-mi ies coltii de vipera, ca ma apuca mici crize de nervi, ca imi vreau casa inapoi, tabieturile mele si altele. Asta se intampla pana si cu oamenii care-i iubesc din tot sufletul meu(Di si Geo au vazut ca la un momnet dat devin cam nebuna:))), de ce nu stiu, dar imi prefer linistea mea si atat, plus c ama omoara bagatul la mine in bucatarie, bucataria e a mea si atat. Acu' o sa-mi fie servita pe tava o soacra ce o sa aterizese ca-n povezti cu trasura ei fermecata din ceruri, pe care o astept cu sufletul la gura, doar ca pe un musafir si atat(o persoana care nu inseamna nimic pentru mine), fara alt semntiment, si care din fericire pleaca suficient de repede sa-mi lase casa libera, linistita nu stiu, ca ii place sa-si bage coada si sa provoace certuri, dar o sa fie prima oara in care nu o sa-mi mai pese, poate sa pufaie, sa vorbeasca tare, sa faca ce face ea ca sa fie rea, nu-mi pasa, cum nu-mi mai pasa de la o vreme nici de alte persoane care vor multe, dar cand a fost sa fiu singura cu Iulia in Pitesti nu au dat nici macar un telefon sa vada ce facem sau sa ne viziteze, ei asta e, la un moment incep si eu sa ma trezesc si sa mai elimin unele persoane profitoare din cadru. Sot sper sa nu citesti, stii tu de ce.

Niciun comentariu: