duminică, 30 septembrie 2012

Activitati de weekend

Dupa 20 de minute de pozat la vidre, asta e cel mai bun cadru, lumina multa, umbra care pica nu stiu cum, nu mai pricep nimic, dar nu ma dau batuta
Am vizitat labirinturile de la Schönbrunn care au un loc de joaca superb(mai mergem, Iuliei i-a placut), am cam ametit intr-o roata, am mai tras si o cazatura(mda, pe general nu am avut o zi prea buna,m-am lovit de toate), m-am zgariat in oarece lucru ascutit, am alergat prin labirinturi, a fost fain.
Nu stiu daca asta e noua moda, dar ei pareau foarte fericiti, iar eu uimita.
P.S. Prima seara in care Iulia m-a lasat sa-i citesc o poveste intreaga(Un an din viata familiei Chit-Chit)

2 comentarii:

cristina spunea...

Strumf, ce fetzici au ... Love you, animals!

Fara legatura asa mare cu zoo, stati la Viena cu totii?

Strumful spunea...

Da, din septembrie, un an de zile, eu nu-mi gasesc aici de lucru, grea germana, ma intorc in tara, asa e planul acum.