miercuri, 12 septembrie 2012

32

Deja am 32 de ani, acum Sot poate sa spuna linistit ca am 33(cum implineam si eu o oarecare varsta cum Sot ii mai adauga un an, deci prin ochii lui am 33). Este pentru prima oara de mult timp cand ma simt bine in piela mea, cu ridurile mele cu parul meu....alb, cu hainele mele, cu viata mea, mai ales ca mi-am luat un an concediu fara plata si am dat si examenul de grad II(l-am luat cu 9,33-clar note din asta nu prea intalneam in facultate, da intre timp m-am desteptat). Stau la Viena cu Iulia si Sot, si ma rog sa se adapteze domnisoara la gradinita sa am si eu timp liber sa bantui prin magazine, sa merg la un curs de germana, sa vizitez un muzeu, sa ...orice. Insa tare mi-e teama de adaptatul Iuliei in conditiile in care ea acum nu se imbraca de cat cum vrea ea, si anume cu 2 tricouri si o gama restransa de pantaloni scurti(macar vremea e inca buna aici) si totul din cauza ca alte triocuri nu se asorteaza cu trotineta(inca nu am aflat motivul pentru care nu vrea sa poarte pantaloni lungi si bluze cu maneca lunga-am o vaga banuiala ca totul pleaca de la socrul meu, dar nu stiu ce i-a zis si copilul a inregistrat), trotineta + casca pe care le tot fataie prin casa, a ajuns sa si manance cu casca in cap, distractiv, nu zic nu, dar imbracatul a devenit o mare arta, arta pe care eu nu o poseddddddddddddddddddddd.
P.S.O sa fie o zi frumoasa ca mine, a inceput sa tune, este 2 nopatea merg sa dorm, nu imi este somn, maine o sun pe mama sa-i urez de bine ca doar ea s-a chinuit 24 de ore sa ma faca, dar nu-i nimic a razbunat-o Iulia:)) tot cu 24 de ore, ore pe care nu le schimb cu nimic in lume( durere, asteptare, delir, rugaciuni, dar nici un tipat din partea mea insa un tipat superb cand s-a nascut Iulia si o mutrita cu buze frumoase mostenite de la tatal ei), a incept sa ploua :)). Si sa-mi ofer niste flori pozate de mine in infinitul meu talent:))

Niciun comentariu: