marți, 10 iulie 2012

Ploaie

Ura, am socializat azi de mi-au cazut urechile, in romana, in engleza si cam atat, a mai incercat o doamna in parc sa ma faca sa socializez in germana, evident ca nu i-a iesit, oare din ce cauza? Aici a plouat, ne-a plouat, dar nu-i bai, m-am ales doar cu o usoara durere de cap. Am reusit sa trecem pe la H&M, sunt reduceri la hainele de copii, dar plimbandu-ma printre rafturi am realizat ca Iulia are foarte multe haine, nu mai are rost sa-i cumpar, oricat de ieftine sunt. Nici pentru mine nu am luat nimic de imbracat, pur si simplu nu am rabdare sa ma uit in H&M la haine pentru mine, ma plictisesc, imi par materialele proaste...si altele. Adevarul este ca e greu sa nu mai merg la munca si sa stau acasa, nu vreau sa fiu casnica, desi in trecut imi parea o dorinta plauzibila, imi place sa merg la scoala, recunosc, imi place ce fac, ma urc pe pereti fara activitate.

Un comentariu:

g.cojocaru spunea...

te plictisesti la reduceri?? of, ce s-a intamplat cu tine?? Clar nu iti prieste vacanta! :P