duminică, 8 iulie 2012

Azi

Am de invatat, nu am chef, Iulia doarme dupa o ora de uitat pe carti si de nervi imprastiati pe tavan, am si eu timp pentru mine, si in stilul caracteristic nu stiu ce sa fac....mai intai. Am fost azi in SCS, mi-a placut la IKEA sa bantui printre rafturi, desi imi propusesem sa iau doar treapta pentru Iulia am mai venit si cu altele. Iulia cu exceptia unui mic incident la locul de joaca unde de oboseala a inceput sa tipe, iar eu mama culta nu m-am dus la ea, asteptand sa vad ce face, langa ea un baietel, sta se uita la Iulia cum plange, se mai uita pe langa el vinovat si incepe si el sa tipe si sa strige mama, la care Iulia se opreste incruntata si spune "Mama nu!", adica ce treaba are el cu mama ei:)). In rest Iulia s-a jucat mai ales la camerele de copii, de-mi venea sa cumpar mobila aia sa o duc acasa, poate adoarme si ea mai repede seara. S-a agatat de un catel, eu de multe, Sot de un bec economic, eu am mai luat dintr-un magazin, o carte pentru fata, creta, un costum dragut si inca ceva, dar nu-mi aduc aminte:D. Am fost la Sisley, au astia niste haine de nu-ti mai vine sa iesi din magazinul lor, iar la Geox am vazut cele mai frumoase sandale pentru Iulia, dar nu am mai avut timp sa le cumpar, dar saptamana viitoare nu-mi scapa.

Niciun comentariu: