joi, 28 iunie 2012

Parcuri aici si acasa

O sa-mi sara lumea in cap, dar copiii de aici sunt educati(evident ca si la noi sunt marea majoritate), vor o jucarie vin si o cer, la noi copilul omului plin de muci, dar fara voie sa puna mana in nisip, ca de se murdareste, vine si ii smulge Iuliei jucaria din mana, iar mama grasana priveste pierita spre orice altceva si fumeaza ca un sarpe. La tote locurile de joaca, alea de afara la noi se fumeaza si se mananca seminte, se tipa la copil sa nu bage mana in nisip, sa nu faca aia, sa nu mearga in baltoaca, chestii din astea, aici nimeni nu fumeaza si sunt parcuri adevarate cu nisip mult si fin, cu umbra, poti sta si tu ca omul linistit si dupa 11, iar copiii sunt civilizati. Si aici si in tara ajung cu Iulia plina sa nisip si cu hainele murdare, dar nu ma jelesc, de aia am masina, in schimb ma enerzeaza mamele alea mimozoase de nu mai pot. Azi am lasat-o pe Iulia desculta la nisip, si-a ingropat si ea picioarele cum i-a vazut pe cei mari, s-a jucat cu niste fetite mai mari care vorbeau si germana si romana, nimeni nu i-a aruncat cu nisip in cap, nu i-a smuls jucaria din mana, iar eu am stat linistita si doar am urmarit-o de departe. Imi plac locruile de joaca de aici, imi plac posibilitatile e care le oferea tara asta pentru Iulia, in schimb nu imi place de mine ca nu stiu germana...si nici nu incerc sa invat.

Niciun comentariu: