vineri, 17 februarie 2012

Azi

Dimineata se trezi cu gandul ca e ultima zi cu masina inchiriata(nu-i parea rau dupa masina, doar sotiei lui ii placuse mult), se imbraca in graba si se indrepta spre iesire, afara ningea, batea vantul, bine ca se ducea cu masina. Ajunse in locul une lasase masina, dar ii sare in ochi un semn de handicapati, apoi ii sare in ochi si o alta masina parcata fix unde o lasase el seara trecuta pe a lui. Mda, mi-au ridicat masina, puii mei, ce fac? Sun, vorbesc rezolv, platesc amenda 250 euro si ma bate un gand, de bani astia ii cumparam sotiei ceva:)), oricum am uitat de ziua indragostitilor.

Draga Sot, cand mai parchezi masina in locuri nepermise ma supar rau(Imi plac lucrurile sclipicioase, si perlele acestea), iti dai seama ce de lucruri sclipicioase imi cumparam de banii astia sau ce obiectiv iti luai tu pentru copilasul(aparatul ) tau?

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

ups! prosm moment si-a gasit sa parcheze prost! :)))

Strumful spunea...

Mie imi pare haios, o merita, nu a vrut sa-mi cumpere ceas:))