joi, 5 ianuarie 2012

SCS si Parndorf

Am fost azi la Shoping City Sud(SCS), Mall foarte laudat de o romancuta forumista, atat de laudat ca imediat ce a venit Sot de la munca am si imbracat copilul si dusi am fost(Sot mai fusese).
O jumatate de ora cu autobuzul, o jumatate de ora cu masina, noi nu stiam drumul, deci alegem autobuzul, autobuz destul de gol, desi cand am ajuns in SCS am constatat ca era destul de multa lume si evident multi romani, nimeni nu parea sa posede multe plase de cumparaturi, nimeni nu parea ca a venit la cumparaturi, toata lumea era la restaurante.
Am intrat in cateva magazine, dar preturile erau enorme fata de Parndorf asa ca m-am linistit repede, mai ales dupa o incursiune la Promod( unde erau afisate mari reduceri eu m-am ales cu 2 bluze pe care initial scria 7 euro bucata, iar la casa am dat 25 de euro)
Gata mi-a trecut de SCS, si mai ales de hainele oribile(dupa gustul meu, scuze) de la Desigual(laudate de nu stiu care blogarita, blogarita care scria cu eleganta ca Vienna e urata si nu ai ce sa faci...)
Nu ma deranjeaza sa port haine si accesorii din colectiile trecute, deci Parndorf-ul e bun pentru bugetul meu.

Niciun comentariu: