luni, 16 ianuarie 2012

Revenire

Gata, am revenit cu picioarele pe pamant dupa 3 saptamani si 4 zile de rasfat!
Iulia a fost foarte cuminte in avion, nici nu visam sa fie asa de cuminte, a stat pe scaun si s-a jucat, nu a plans, nu a vrut sa se ridice, a fost perfecta.
Am asteptat bagajele 20 de minute, dar din nou a fost foarte cuminte.
Din nou nu simt nimic pentru casa aceasta, chiar nimic, casa mea este acolo unde e Sot.:) (la un momnet dat incepuse sa-mi placa, insa o antena GSM a stricat orice sentiment bun.)

3 comentarii:

cristina spunea...

Papusa mica dar cuminte! :)

Asta cu copiii in avion e unul din gandurile care ma chinuie. Nu e cazul la mine, dar tot ma chinuie ;)

Acum stiu ca poti avea noroc ca parinte si la faza asta.

Cat despre locul unde este casa ta ... frumos spus. Si simtit. Si asta s-o citesti, Sot! ;)

g.cojocaru spunea...

:) Sper sa ajungi cat mai curand acasa. :) ... sau sa iti readuca el casa :)

Strumful spunea...

Cristina, la dus nu a mai fost tot la fel de cuminte, dar ne-am descurcat. O oboseste foarte mult drumul Pitesti -Bucuresti ca sa mai aiba energie pentru avion, dar la intoarcere si data trecuta a fost bine.
GAbi, nici nu stiu ce sa-ti zic la faza cu casa in momentul asta.