vineri, 13 ianuarie 2012

Prima zapada si primele cuvinte in germana



Azi a nins, mult, repede, dar pentru scurt timp, Iulia a fost foarte incantata, cand am iesit afara a cerut sa puna mana pe zapada.
Azi am mai bifat o vizita la Haus des meeres-Iulia l-a preferat pe tati, a bagat mana intr-un acvariu, a tras o maimutica de coada, eu am fost cea care facea poze, si in caz ca-i era sete copilului interveneam, altfel am fost de capul meu, am zacut putin si am baut un Cappuccino cu frisca.
A nins, deci a fost o zi foarte buna, chiar daca a fost vineri 13, si am ajuns si pana la Gerry Weber si mi-am luat un pulover pe care nu l-am probat acolo, iar acasa nu am fost prea incantata, dar la cat a costat ...sunt incantata:D.

****
Iulia a spun primele doua cuvinte in germana cu o foarte mare usurinta:
hallo si danke.
Foarte multumit este tati:D.

Niciun comentariu: