miercuri, 30 noiembrie 2011

Noi

Am nasul infundat asa ca azi la scoala abia am vorbit, elevii nu s-au plans asta pentru ca e sfarsit de semestru si pentru ca oricum lucrau in Publisher si le placea, iar eu foarte incantata am fost sa ma gandesc la sarbatori,la Viena, la ..multe.
Parca vreau sa scriu despre niste imbecilitati ca s-au produs in ultima vreme in jurul meu, dar e posibil ca protagonista imbecilitatilor sa-mi citeasca blogul si nu vreau sa o supar prea tare, desi tare haios era de povestit.
Iulia este terorizata de un canin care nu vrea sa iasa, suporta bine durerea, dar mi-e mila de ea cand imi arata ca o doare "Mama, doae!".
Iulia il asteapta pe Mos(evident ca doar la ea vine), deja mi-a spus ce jucarie vrea, mai mult mi-a aratat, dar am inteles. Oricum, eu sunt un Mos dragut, am cumparat ceva si pentru prietenele mele, iar pentru mine o sa ma cadorisesc singura, dar sa iau salariul:D.
Mos dragut si e si cumnata mea care i-a cumparat Iuliei un ponei care-i placea mult si pe care-l vroia(mi-l tot arata intr-o oferta).
In concluzie nu pot sa respir pe nas, iar in casa nu mai am loc de jucarii, dar continui sa cumpar, spre enervarea ....ghici cui?
Azi am facut fursecuri pentru Iulia si am cumparat o punga mare de portocale din alea mari de Grecia + gref ca sa fac suc, poate primesc si eu oaspeti de 1 decembrie si-i servesc cu suc.
De ieri Iulia se joaca cu o papusa iar eu nu mai pot de drag.
De cate ori vin acasa Iulia ma cauta in geanta sa vada i-am adus ceva, iar daca-i promit seara ca-i aduc ceva si nu-i aduc se supara:D.

Niciun comentariu: