marți, 4 octombrie 2011

azi marti

Deschid ochii, intuneric afara, sau semi-intuneric, ii inchid, blocul huruie si se zguduie brusc, deschid iar ochii, ma uit la Iulia, ma uit la lustra, ii inchid la loc si ma gandesc la oboseala care o am in cap si ca imi pare pros, nu e cutremur, nu are cum, mie imi e frica de cutremure si in plus sunt prea obosita sa-mi mai fie frica.
Iulia se trezeste la 8, ii dau repede sa manance ca sa o scot afara si apoi sa o culc pentru ca aveam treaba de la 12.
Evident ca Iulia face ce vrea ea si anume sta treaza, deci plec la scoala, imi fac treaba, fuga repede acasa sa adorm copilul si apoi iar la scoala, apoi acasa, fa mancare , da-i copilului sa manance, si altele.
Per total o zi buna, si da fu cutremur si da imi purtai sacoul cel nou si pantalonii tot noi si ei.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

sa le porti sanatoasa si in zile fara cutremur. :D

Invizibilul spunea...

Cineva s-a cutremurat cat de bine iti vin !