luni, 22 august 2011

ziua 27

Eram la trecerea de pietoni inainte de Palat, lume foarte multa, semaforul tine foarte putin verde, nu reusim sa trecem cu prima turma, ramanem sa mai asteptam, sta Iulia ce sta si incepe sa strige, tiiii, tiiii, tiiit agitand pliciul(plici plimbat de 2 zile peste tot) prin aer...semn ca vrea sa treca, evident ca nu i-a facut nimeni loc:)).
Am vizitat si noi Palatul Schönbrunn, pe dinafara mie nu mi-a parut foarte spectaculos, eu iubesc Pelesul si Pelisorul. Asa arata fatada principala..


Gradinile palatului sunt superbe, oricum sunt singulele gradini de palat pe care le-am vazut, au o fantana arteziana imensa:D.

Palatul vazut prin fantana.

Palatul vazut tot prin fantana, dar fara apa ...

Gradinile sunt gratiuite, au si un labirint, el nu stiu daca e gratuit, nu am ajuns pana acolo, au veverite, au alei umbroase, alei cu trandatiri si multa perfectiune:), iar de la fantana se urca pe niste carari spre un mausoleu, sau ceva, nu stiu cum se numeste, dar stiu ca ai panorama asupra orasului, nu am urcat, greu de impins carutul.
De langa fantana arteziana a Palatului Schönbrunn se intra la gradina Zoologica, mi-a palcut asta pentru ca nu a trebuit sa mai ocolim pana la intrarea principala.
Gradina Zoo si-a scos banii pe biletul anual, am fost de 3 ori, daca asi putea am merge in fiecare zi, in afara de animale are fix ce-ti trebuie sa stai acolo o zi intraga, locuri de joaca pentru copii, toalete la tot pasul, mancare, cafea sucuri, plus nelipsitele jucarii diverse animalute, jucarii scumpe daca ma intrebi pe mine, dar lumea cumpara.
Asa arata unul din locurile de joaca de la Gradina Zoologica de la Schönbrunn

Pe drum la intoarcere Iulia a adormit in cariucior,a doaua oara de cand suntem aici, asa ca ne-am plimbat prin centru si mi-am luat a doua cafea.

Niciun comentariu: