sâmbătă, 20 august 2011

ziua 26

I-am cumparat Iuliei plici(chestie din aia de prins muste)
Am fost pana la capatul liniei U3.
Am cumparat cadouri pentru cei de acasa.
Am constatat ca fundul meu a capatat proportii ...coplesitoare.
Am cunoscut o familie super draguta de romani.
Nu mai am chef de blog.
Mai am o saptamana si putin si incep munca.
Mai e o saptamana si ceva si o sa fiu singura cu Iulia in tara si Sot ramane sa maunceasca pentru familie aici.
Ne-am plimbat pe centru si am constatat ca Viena e un oras romantic si superb- vreau sa traiesc aici.



3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

iti doresc din suflet sa ti se implineasca dorinta cu locuitul acolo. :)
Fruntea sus, ca va veti descurca voi. ;)
... cat despre lasat de blogarit, scoate-ti ideile astea din minte, da?? :)

belgianca spunea...

hmmm, sedere placuta in tara... :D
esti sigura ca vrei sa te intorci?!

Strumful spunea...

M, nu-s sigura ca vreau sa ma intorc, dar eu nu am curajul tau!
Gabi, in momentul asta sunt super obosita, Iulia se trezeste de 3 ori pe nopate sa suga, nici eu nu mai stiu ce vreau,nu mai timp de ditit bloguri, nu mai am timp nici sa-mi fac unghiile la picioare.