vineri, 12 august 2011

ziua 17

Am iesit si noi in parc mai tarziu si am avut ocazia sa ne jucam cu copii de toate nationalitatile, prefertaul Iuliei un baietel chinez, foarte frumos, baietel care avea atasata o mama ce vorbea mereu, ei stiu ce, dar cei doi s-au jucat cat se poate de frumos, am cunoscut si 2 fetite roamnce care stiau si germana, clar copiii prind repede. Si uite asa iese la suprafata trauma mea din copilarie cand o rugam pe mama sa ma dea la meditatie la engleza imi raspundea "Lasa ca nu-ti trebuie" fix cum nu mi-au trebuit nici mersul pe bicicleta, nici innotul, nici baletul, sau orice am mai cerut si mentalitatea comnuista nu i-a lasat, ca doar eu trebuia sa invat, fix rusa ca asta se preda la scoala si franceza, evident ca rusa nu stiu o boaba ca nu aveam profesori iar franceza nu ma pot lauda ca stiu foarte bine in conditiile in care nici acolo nu am avut profesor bun mereu si in fiecare an se schimbau profesorii.
Am reusit sa dau si eu de pomana unui roaman 2 banane, dadeam mai multe chestii(asa aveam in cap eu) daca le aveam la mine, dar nu a fost sa fie, insa macar acum ca se aproie Sfanta Marie sper sa ajung si eu la o biserica sa aprind o lumanare pentru mamaie, oricum o sa merg la o biserica a catolicilor, macar acolo ard lumarile pana la sfarsit.
Am purtat prima conversatie in engleza la telefon, ne-am inteles:), si am plecat cu tipa de la relocare sa-l recuperam pe Sot dintr-o statie de metrou ca sa vizionam apartamente, primul apartament vazut e si cel pe care o sa-l ocupam in urmatorii 3 ani , are 68 mp, 2 camere mari, o camara mica, o bucatarie maricica complet utilata adica ce e mai important masina de spalt vase, clar trebuie sa avem toti masina de spalat vase, buna inventie, fix ca masina de spalat rufe, doamne ce-mi usureaza munca, si e la etajul I cam la un km de Prater sau poate mai mult, pe mine ma interesa padurea de langa Prater:).
Ieri am vizionat 5 apartamente, sincer la ultimul mie mi-a ramas inima, avea si gradina de 61 mp, dar apartamentul avea 40 de mp, Sot a zis ca e prea mic, asa ca mi-am reptimat dorinta de a bea cafea pe terasa si a sta pe un scaun toanita uitandu-ma cum se joaca Iulia in gradina:).

2 comentarii:

belgianca spunea...

mtare placuta si sa fie cu noroc!

Strumful spunea...

Multumim!