marți, 30 august 2011

Acasa

La orice casa de femeie singura cutitele nu taie, asta nu e o prblema am mai multe, si nu e o avere un cutit, pot sa cumpar altul , dar ce fac atunci cand se strica teava de apa rece fix acolo unde e sigiliul? rup sigiliul(complet ilegal) si il rog pe fratele meu sa repare ,adica sa puna calti si sa schimbe garnitura, puteam sa o fac si eu, dar mai bine o mana experta, asta a fost problema din prima seara, rezolvata a doua zi,insa a doua zi s-a infundat toaleta, toaleta care nu a vrut sa cedeze de cat azi cu niste mr muscolo la bord, si anume cu 500 de ml de lichid mr muscolo, in prealabil incercasem cu un no name si nimic-deci uneori mai sunt bune si produsele din reclama(am vazut un studiu si femeile sunt cele mai consumatoare de produse cu reclama tv).
Mai am un bec palpaitor...dar de el ma ocup altadata.

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

mizilic! ;) .. hai ca te descurci tu, doar nu il plangi pe Sot al tau doar pentru atat!!! :)
Fii barbata!

belgianca spunea...

totusi, ma scuzati ca ma bag ca musca in lapte, dar CE MAI CAUTI IN ROMANIA?! gandeste-te ce bine ar invata Iulia limba germana la cresa... cel putin ar stii o limba straina de mica. :)

Strumful spunea...

Gabi, ce face Vladimir?
M, nu stiu ce caut pe aici, sincer.