miercuri, 20 iulie 2011

Iulia la un an si 8 luni

Cand dau cu aspiratorul urc toate jucariile Iuliei pe canapea, cand da ea cu aspiratorul si o cam apuca de 2 ori pe zi face si ea la fel, ridica toate jucariile, unde nu poate cere ajutor, apoi cu aspiratorul ei trece la treaba, ridica tacticos covorul, da pe sub, apoi pe unde mai are chef, dar musai pe sub covor. Cand dau eu cu aspiratorul, daca nu dau pe sub covor imi arata ca am uitat..ceva.
Vorbeste, multe, multe pe limba ei, iubeste sa se joace in Strand, se plictiseste repede pe Trivale, ii place sa se joace la casa, desi mergem rar, mananca cu placere coazaze, afine si uneori smeura, nu manaca pepene rosu, si da, inca o mai alaptez, spre crizarea unora:)).
Doarme tot cu mine noaptea, ziua doarme singura, probabil ca si noaptea ar dormi singura, dar doarme in patul mare, deci mi-e teama sa nu cada. Se joaca singura cu poneii(ii culca, le da sa bea apa, ii pune pe olita) si cu masinutele, papusile nu intra inca in ecuatie, deja a oceput sa mazgaleasca cu creta pe asfalt cand iese cu tataie, tataie care desenaza la brm-brum (masina)si la opa-opa(mingie) de cred ca o sa piteasca in curand creta.
Cand o intrebi ce a facut afara iti spue, mac-ma(rata, daca a fost in Strand), brum-brum(s-a plimbat cu bicicleta), arata ca a cernut nisip, si mai spune ea mai stie ce.
Are preferinte vestimentare clare, ii plac hainele cu dungi si cu buline, nu se lasa imbracata daca nu-s flori, dungi , buline, se aseaza in fund incepe sa planga si trage de haine.
Jucariile preferate sunt trenuletul de lemn si puzzle-ul (noi la metro am dat pe el 75 lei)
Am sa notez de azi vocabulatul Iuliei, ca vad ca uit(ba- dodo, asta a zis fix acum, evident eu nu stiu la ce se refera)

Niciun comentariu: