marți, 31 mai 2011

Iulia-tot la un an si 6 luni

Iulia mananca cirese si capsuni, nu cu mare drag, dar mananca.
Ii dau un castronel cu capsuni, una dintre capsuni avea codita mai mare, evident ca o alege pe aia.
O vad cum o ridica tacticos si incepe sa strige...au, au, au, au, au( adica o trage de coada si o doare)
Au, au, au...musca din capsuna, mai striga au, au, au, mai musca o data, si-i cade pe jos. Eu adun capsuna, si o arunc!
Iulia plangand si tinand mana ca si cum ar mai avea capsuna de coada, au, au, au....cu lacrimi:)).
Ii spun ca nu mai e, se duce alege alta, evident nu mai avea coada, o strange de frunzulite si spune incet, dar incet..au, au, au si ridica din umeri, adica nu mai e coada!

In parc, se da jos de pe bicicleta sa se joace in nisip, un baietel vine si apasa pe butonul cantator al bicicletei, Iulia se repede la bicicleta si striga MEA, MEA, nu stiam ca are si asa ceva in vocabular, dar clar era biciclata ei:).

Mananca ciorba din castron, evident cu mana, dar alege legumele, apoi incearca sa bage lingura si sa o duca la gura, toata supa e pe ea, dar nu conteaza, inceraca.

CAnd o intrebi ce a facut in parc, iti spune(prin semne si sunete necunoscute mie-unele), ieri era nisipul und, se joaca, si cand vede mana plina de nisip, ii da o limba, apoi se freaca si la ochi si ii intra nisip in ochi. CAnd vine acasa o intreb ce a facut in parc, dupa ce imi spune(ce a vazut): gugu(gugustuc), miau(pisica), tup, tup(a dat de mancare la vrabiute), brum-brum(s-a plimnat cu bicicleta), imi arat mana, apoi o linge, si apoi evident ca se freaca la ochi-chestia cu nisipul!
De cateva zile scoate sunete noi, neidentificate, incearca sa-mi spuna ceva, ridica din umeri cand nu inteleg....

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

pai ridica din umeri dezamagita, nu?? :))) Cum sa nu o intelegi??!!
Acum serios vbnd, tare mi-e frica de etapa bajguielilor, ca nu o sa fiu capabila sa imi inteleg copii. :(
La ciorba mancata din castron suntem la acelasi nivel cu voi. :D M-am mai linistit afland ca aceasta este evolutia normala a invatatului. :D
Incantatoare evolutie. :) La mai mare!

razvanserbu spunea...

Interesant, si nu plange cand isi aduce aminte de ceva neplacut cum ar fi nisipul in ochi?

Strumful spunea...

Razvan, nu, nu plange, IUlia nu e plangacioasa, plange cand se loveste tare sau cand ii este foarte somn.

Gena, o sa-ti intelegi copiii, o sa vezi, o sa simti tot ce vor sa-ti spuna.