luni, 2 mai 2011

Cu copilul la munte

Sambata am fost la casa, am plantat un brad si ne gandeam sa facem un gratar, adica eu ma gandeam, dar noi nu avem gratar, cumnatul are, dar sa nu amestecam lucrurile:)), preferam sa facem frigarui, sau orice sport extrem gen cumparat gratar, gratar de care Sot o sa jure ca nu se atinge, deci nu mai cumparam, si speram sa mancam si noi gratar pe la prieteni. Cum gratar nu am mai facut, ne-am facut planuri, maine mergem undeva, dar unde? .. la Cozia, toata lumea a zis ok, Sot ...a zis si el ca e ok(stia el ca daca nu conduce are grija de Iulia:))).
Duminica pe drum la dus, Iulia vesela, Iulia band suc de portocale Bio(De la Naturalia pe unde mi-am promis ca nu mai calc), Iulia mancand un covrig,apoi maraita, apoi vroia somn, apoi am observat ca e dotata cu dintele numarul 6, deci i-am iertat maraiala si am culcat-o.
Cand am ajuns la Turnu, Iulia dormea, am vrut sa o trezesc, dar mari tipete, am mai lasat-o putin, au venit cersetorii in jurul masinii si domnisoara s-a trezit singura sa vada cam care situatia de ce s-a oprit masina si ce e cu vaicareala.
Noi am mancat la Turnu, Iulia a mancat si ea, ca ne-a vazut pe noi apoi s-a pus pe joaca ba alerga o pisica, ba un catel, ba vroia sa isi faca un cuib de frunze, de nu-mi venea sa cred ca e Iulia mea mica, acum e Iulia mare care urca trepte si fuge mancand pamantul spre ....orice crede ea interesant.
A gustat si putin nisip si apoi scotea limba sa o stergem, cred ca de acum o sa guste doar pietre ca dupa ele nu se stramba. A inceput ploaia, deci ne-am inghesuit in masina, si la Cozia cu noi. La Cozia Iulia s-a tarat pe toate scarile, a adunat pietre, vroia sa bage mana in scorbura, cred ca l-a zapacit de cap pe Sot, ca eu am fost in pauza. Am bifat si Mall-ul din Valcea, nu stiu cum se numeste, arata ca o bila dintr-o parte, e un Mall dragut, dar prefer tot Mall-ul nostru pentru ca stiu pe unde sunt toate cele.
La intoarcere a dormit mandra, dar eu ma tot gandeam ca e greu pe drum cu plodulelul, desi mai am in cap o iesire la munte nu stiu daca o sa o si bifam, adica sa vad ce ofera pensiunea, poate e dotata si cu loc de joaca pentru copii, daca tot are sala de conferinte.

2 comentarii:

razvanserbu spunea...

Pensiunea are si sali de conferinte pentru copii situate langa locurile de joaca pentru adulti?

Strumful spunea...

Cercetez si-ti spun de la fata locului.