luni, 11 aprilie 2011

Preferinte vestimentare

Mda, incepem sa avem preferinte vestimentare. Sambata am imbracat-o intr-o rochie roz cu un pestisor si s-a pus pe un urlat de ziceai ca o doare ceva. Am lasat-o 10 minute, am mai vorbit cu ea, domnisoara tot tragea de rochie, i-am dat-o jos a tacut imediat, asa ca a stat la primul chef dat in noua casa(inca nu ma incanta-casa)in body si pantaloni, nu in rochita cum vroiam eu.
Aseara, cum umbla ea gratios in sertatul cu haine a gasit un body cu o vacuta, a inceput sa-l aseze pe ea, sa-l intinda pe pat, si in final sa-l arate cu degetul, in semn ca-l vrea. Am intrebat-o daca vrea sa o imbrac a dat din cap in semn ca da. A fost prima data de multa vreme cand am imbracat-o in body fara sa maraie, imbracata a plecat sa-i arate lui Sot....vacuta. Are si sosete preferate, iar seara la culcare le scoate din picoare, iar cand se trezeste le cere.
Somnul nu e char asa roz, se culca tot pe la 11-12 noaptea, doarme pana la 10-11 ziua, doar ca acum o apauca maraiala noaptea si vrea san, de-m vine sa-i cumpar suzeta, suzeta pe care am evitat-o un an si 4 luni............

6 comentarii:

razvanserbu spunea...

Observ ca avem o domnisoara in adevaratul sens al cuvantului

Strumful spunea...

DA, dar nu pot sa spun ca sar in sus de bucurie, speram ca macar pana la 3 ani sa o imbrac cu ce vreau eu.

g.cojocaru spunea...

o personalitate dezvoltata, ceea ce nu e rau deloc... doar ca o sa va dea un picut de furca. :P ... dar sunt convinsa ca nu va veti avea probleme. ;)

cristina spunea...

:)))
Mi se pare incredibil cum incep sa aiba personalitate ... vestimentara asa de mici. Probabil ca te-ai gandit deja ca e abia inceputul. Si ca manifestarile astea au in ele si ceva genetic ... ;)

Strumful spunea...

Cristina, mama (desi nu a fost ea cea care a avut grija de mine in primii 7 ani) a zis ca am fost un copil dificil, oricum preferintele vestimentare sunt bune, uneori nu ma lasa sa o imbrac, acum ii place ceva ,o imbrac repede si sunt si eu mai linistita la cap.
Am vazut ca-i plac tote hainele care au imprimeuri, chestii haioase.

Strumful spunea...

g.cojocaru, ce sa zic, mai bine cu preferinte, fara era greu cu imbracatul. Mai nou cand se enerveaza arunca cu jucariile , azi si-a dat o ferma in cap si a inceput bazaiala.