vineri, 4 martie 2011

fara idei

Suntem la tara, deci hotilor...casa e libera, acu' nu spun care dintre case, ca in ultima vreme bantuim cam prin trei, dar o sa ne stabilizam in urmatoarele 2 saptamnai maxim trei si nu mai iesim din apartament ca trebuie sa facem curat.
Eu inca nu am raspuns la intrebarea "Ce culoare sa fac dormitorul?", Sot nu vrea sa ma ajute desi stie ca ultima si singura joaca de-a lavabila a dat ca rezultat un hol de culoare portocaliu tiganos asortat cu o aplica scumpa si evident portocalie de zicea omul ca intra in bordel nu in casa de om serios, desi acum ma intreb de unde stiau cum e la bordel, dar banuiesc eu ca se refereau la lumina rosie -portocalie.
Intrebarea mea legata de culoare nu primeste raspuns de la Sot, Iulia nu zice nimic, eu ma gandesc la mov, dar parca nu vreau sa dorm intr-un dormitor mov, dar daca nu mov ce culoare? Crem? Dar parca vreau tapet, sau nu, ca cine stie ce flori aleg:)). Am sa cer ajutor la mama Dianei, ea sigur o sa stie asta dupa ce a facut treaba buna in trei case. Sper sa nu termine omul cu vopsitul pana duminica.
Deci imi urez noroc in week de la tara caci evident e si soacra in peisaj.

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

Bafta! Tinem pumnii pentru w/e! ;)
Poate te pocneste si inspiratia in acest w/e si reusesti sa iei o decizie. :P

cristina spunea...

:)))

Mi-a placut tare aia cu portocaliul de bordel.

De ajutat ... ori cu un designer, ori singura trebuie s-o faci, ca stii mai bine ce accesorii, alea, alea mai pui prin casa (daca nu vrei sa schimbi tot).

Nu imi vine sa rad de tine pentru ca avem si noi planuri din astea in primavara. Doar ca o sa schimbam si toate accesoriile (draperii, jaluzele, tablouri - Picasso-urile pe ceva mai clasic ;) ) - veioze, lampadare) si o sa le alegem in functie de ce iese prin casa.

Iti tin pumnii. Sa arati cum a iesit (daca mai stai bine cu nervii si dupa ce o sa iei deciziile si o sa le pui in aplicare ;) ).

Strumful spunea...

E sambata seara si inspiratia tot nu a venit, ba dimineata am avut si un car de nervi iar pe la pranz Iulia a muscat din sfarcul meu de a dat sangele si o data cu sangele si gandul de intarcare irevocabil.

Cristina, e logic ce zici tu, sa asortez cu acareturile, doar ca acareturile nu sunt, urmeaza sa fie cumparate, inca astept sa-mi pice in cap ceva inspiratie sau curaj.