marți, 8 februarie 2011

Normalizare(Nu a bazelor de date)

Gata, soacra este inclusa in programul zilnic al Iuliei, incep sa ma simt si eu om nu doar mama(glumesc, cred). Inca nu s-a lasat cu scandal sau cu ceva asemanator, femeia e destul de draguta, nu vreau sa stiu de ce, dar bine ca e. Bani de bona nu avem, chiar daca am avea, prefer soacra stiu ca o iubeste pe Iulia foarte mult, deci incep sa am si eu incredere in ea si cu asta sa imi mai eliberez timpul, timp ce-l folosesc in normalizarea capului si a relatiilor cu prietenii care se cred uitati.
Mi-am propus sa ajung pana la Zara, mi-a ramas inima la o camasa albastra, trebuie sa o am, sper sa o mai gasesc, altfel sigur o jelesc putin(vorba vine).
Iulia dormea pana acum trei ore pe zi si apoi se culca in jur de 9-10, azi si ieri a dormit doar 2 ore, deci incepe sa-si modifice iar programul, oricum mananca destul de mult, iar masa de dimineata o mananca singura altfel refuza orice aliment, iar eu sunt mandra de independenta ei. NU am reusit sa mancam peste, dar o sa incerc sa-i fac ciorba de peste, poate o pacalim.

5 comentarii:

g.cojocaru spunea...

tine bine de soacra ca e raritate. :P La noi in 10 luni si ceva si-a vazut nepoata de fix 4 ori ( in plima luna, la botez, de Pasti si de Craciun) :D ... si locuim in acelasi oras. :)

povesteadarieinicole spunea...

Aoleu.Nici Iulia nu suporta pestele?Daria de 2 ori l a gustat si gustat a ramas.Sub nici o forma nu mananca peste :(.Sa mi spui dc merge cu ciorbita, poate incerc si eu ;).

Strumful spunea...

G.cojocaru- am avut si eu multe meciuri cu soacra mea, dar acum nu prea pricep eu de ce e asa de buna, insa imi prinde bine.

O sa incerc in week sa fac ciorba de peste, o colega stiu ca-i amesteca pestele cu supa de legume si-l mananca, eu nu am incercat, l-am facut la cuptor, fiert cu legume si nu l-a mancat(am incercat de 2 ori)

cristina spunea...

Sofia, anumite lucruri nu credeam ca o sa le citesc vreodata pe blogul asta ;)

Strumful spunea...

Stiu, dar incerc sa fiu mai buna:D.