luni, 7 februarie 2011

Mazgalituri

Iulia a facut azi prima ei mazgalitura, tare mandra am fost, of, inca sunt mandra, am sa pastrez opera de arta. Tot azi a invatat unde ii este genunchiul si cand o intreb care ii este piciorul imi arata laba piciorului cu o miscare gratioasa care ma topeste. Deja face progrese, rar o mai prinde 10 seara neadormita spre deosebire de perioada in care se culca la 1 sau 2 noaptea de umblam prin casa ametiti si eu si Sot. Cand vine Sot de la munca sta aproape doar cu el si se joaca, atunci am si eu un moment in care stau lesinata pe canapea si ma uit la ei fascinata....si nu-mi vine sa cred ca mandra e facuta de mine....imi pare frumoasa, perfecta, fascinanta.... Am pierdut mult ca nu am facut copil mai devreme, recunoastem asta si eu si Sot. Am incercat sa-i zic fratelui meu sa faca repede copil ca nimic nu se compara....iar el statea si se uita la mine ca la Lola nebuna(Lola -nu stiu cine e, dar stiu ce era nebuna:D, sau asa zice Geo), iar prietena lui politicoasa ma aproba:))." Deci sfat penntru mine din trecut- trebuia sa faci copii mai devreme, mult mai devreme...........!"

2 comentarii:

povesteadarieinicole spunea...

De acord.Si eu ma uit la ea cateodata si ma gandesc cum am stat fara ea atata timp :)).

Strumful spunea...

Corect, asta e senzatia, ai dreptate, cum am putut sa stau fara ea?