marți, 15 februarie 2011

Din nou eu

Incet, dar sigur redevin Sofia, chestia aia mica barfitoare, rautacioasa cu prietenele ei(ei, nu cu toate, cu cele pe care le iubesc cu adevarat), cheltuitoare, panicoasa, agitata, rasfatata, pretentioasa..si mai poate adauga si Sot, dar mai bine ..nu!
Sambata am facut o baie de Zara, reduceri 70%, e, nu la toate, dar am gasit cate ceva, adica o camasa(putin de baba, constat eu cand ajung acasa), o bluza, un palton bestial si o fusta, toate toale de office:)), acum mai ramne sa imi schimb locul de munca, ce atata invatamant? Salariu prea mic! SAtisfactii mari, poate nu renunt, imi place, dar ce fac cu banii? Oricum trebuie sa ma apuc de invatat!

Anul asta e anul inceputurilor, anul schimbarilor mari si multe, si zau ca nu-mi mai pare rau!

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

noii tu, ii dorim o cale usoara si ascendenta, intocmai precum ti-o doresti! ;)

Strumful spunea...

Doamne ajuta! Multumesc. Si voua sarcina usoara.