marți, 7 septembrie 2010

Venus

NU zeita, statiunea, statiune ce la intrare are o placa pe care scrie "Statiune de interes national".
Am plecat din Pitesti pe la ora 2 noaptea, Iulia a dormit tot drumul aproape, eu am stat treaza ca sa-l veghez pe Sot cum conduce:D, si sa il aud cum se enerveaza cand in loc sa ocolim Medgidia, am intrat in ea si ne-am ratacit- putin.
Pe la 7 fara ceva am intrat in Venus, boscheti in stanga, boscheti in drapta, eu cascasem ochii mari si ma gandeam la un concediu naspaaaa, Sot se gandea ca nu si-a luat harta statiunii si nu vede hotelul din boscheti, dar la prima intersectie vedem sageata spre Hotel Dana. Ne luam dupa sageata, gasim imediat hotelul ca doar e la intrarea in statiune:)), dar apoi 15 minute cautam loc de parcare cu morcov undeva infipt ca stiam ca se face cazarea dupa ora 18 si noi venisem la 7 dimineata.
Parcam blocand 2 masini, dar raman eu in masina cu Iulia, pentru ca dormea. Sot se intoarce victorios dupa 5 minute, aveam camera, aveam si balcon la camera.
Mancare buna, parc frumos amenajat, verdeata, servire buna, curat in camera, concediu de nota 10 , chiar daca dimineata la micaul dejun am avut mereu doar: oua prajite, salam de diferite feluri, cascaval, branza, omleta, cremvusti, carnati, rosii, ardei, castraveti, cereale, lapte, cafea, ceai, lapte , pepene, compot de fructe, dulceata si unt(nu cred ca am uitat nimic).
Camera ok, cu gresie pe jos, toaleta nu foarte mare, dar pe total ne-a simtit genial, mai mergem si anul viitor.
Statiunea parea parasita in proportie de 60%.

Niciun comentariu: