sâmbătă, 18 septembrie 2010

10 luni

Acum 10 luni pe vremea asta aveam contractii de nici nu ma puteam ridica din pat, dar dupa ce am nascut am zis ca mai nasc, clar insa nu la maternitate de stat.
Iulia are 9,5 kg, si 71 de cm, plecata de la 3,1 kg si de la 51 de cm, eu am mai putin cu 2kg fata de cat aveam cand am ramas insarcinata, si centimetri sunt discutabili, cred ca am intrat la apa dupa ce am facut 30 de ani.
Progrese......
-cel ma frumos e cand spune mama, clar si apasat, si cand se repede sa ma cuprinda cu bratele ei micute.
-aplauda
-spune pa(mai rar) si face pa
-scoate limba...cand ii ceri
-merge sprijinita
-merge sustinuta in ham sau de o mana mai rar, de obicei de ambele maini
-stie unde e locul de culcare
-chiuie cand o scoti afara
-rasfoieste carti cu pagini groase
-sta in picioare nesustinuta
-isi duce la gura singura cana de apa si bea..daca e plina, altfel trebuie sa i-o ridic eu
-plescaie din buze cand ii e sete





Credeam ca o sa jelesc ziua in care fac 30, dar apoi m-am gandit ca nu am fost niciodata regina frumusetii, deci ce sa jelesc?

Niciun comentariu: