miercuri, 3 martie 2010

Progrese Iulia, eu ...la fel

Iulia se trage de ureche, isi priveste mainile, se uita si se intinde dupa jucaria elefant, scoate mai multe sunete, zambeste in colturi, se stramba cand vede lamaia, nopatea doarme buba....ma(ne) fascineaza!
E genial sa stai cu ea sa-i vezi toate progresele, nu sunt capabila sa stau prea mult departe de ea, nu am incredere in nimeni sa stea cu ea(exceptie Sot), sunt o mama "disperant" de protectoare cu plodul.
Cand iesim la cumparaturi mereu ii cumpar Iuliei cate ceva, mie nu-mi place nimic pentru mine, dar pentru Iulia gasesc mereu, si cumpar, cumpar, cumpar, de i-am umplut deja sifonierul.
Oare si ea o sa fie asa cheltitoare ca mine?
Luna trecuta am bagat in hainele ei 600, doar in haine, fara chetuielile aferente bebelusilor, luna asta(adica aste 3 zile) 100 lei(primiti de la verisoara ei special pentru toale). Incerc sa nu-i cumpar nimic, dar nu reusesc, mereu imi pare ca are nevoie de haina respectiva, ca e frumoasa, ca are culoare frumoasa, ca..., ultimele hainute sunt albastre, copilul meu nu are haine roz, dar nu pare sa o deranjeze, oricum la spital imi parea ca toti copiii sunt baietei:)), si majoritatea erau fetite, inclusiv Iulia, care imi parea tot baietel dupa fata.

Niciun comentariu: