miercuri, 3 februarie 2010

Se schimba treaba

Toate bune si frumoase, asta pana la 2 luni, 2 saptamani si 2 zile, ca de ieri suntem tipatoare si nazuroase.
O pun in pat, tipa, o iau in brate s-a linistit!
Prima data m-am speriat, ce are copilul(Iulia nu plange aproape niciodata), de ce plange, ce nu-i convine.
Azi la fel o pun in pat(patul meu pe care l-a acaparat de ceva vreme), tipete, o iau in brate liniste, o pun in pat, tipete(ma prinde durerea de cap), o iau in brate o plimb prin casa....adoarme, o pun in pat TIPA...:((, moment in care imi vine si mie sa plang, o mai plimb putin....
Nu ma pot supara pe ea e prea frumoasa si are pielea prea fina si are si cel mai frumos zambet.

4 comentarii:

Lia D spunea...

Incearca sa pui langa ea ceva cu mirosul tau (o esarfa subtire de ex). S-ar putea sa mearga :)

Strumful spunea...

Multumesc Lia, am sa incerc.

cristina spunea...

Deci vine un moment si ca asta, cand se schimba foaia ... Nervi tari si rezistenta!

Strumful spunea...

Cristina, rezistenta am, desi nu credeam, eu aia care iubeam somnul acum sunt sprintena la orice ora.