marți, 26 ianuarie 2010

Citesc, citesc

Dupa 9 luni in care am inceput x carti si nu am terminat niciuna, ieri am terminat prima carte citita evident dupa ce am nascut-o pe Iulia.
Carte mult laudata, autor la fel..... insa majoritatea personajelor pomenite in carte mor, un criminal care acctioneaza in numele iubirii, care crede ca pote sa imparta dreptatea divina are gandul genial ca daca "distruge lumi" femeia iubita se intoarce la el, "norocul" lui ca inainte de a o ucide isi da seama ca nu o mai divinizeaza. Evident criminalul scapa nepedepsit....
Ma asteptam la altceva de la Paulo Coelho? si de la cartea lui Invingatorul este intotdeauna singur?
Pai de la Alchimistul pe care l-am citit pe cand aveam 18 ani si care mi-a palcut mult- la Vrajitoarea din Portobello care nu am terminat-o(of, stiu eram insarcianta:D, poate nu-i cartea de vina) si care m-a facut sa ma gandesc sa nu mai cumpar carti de Coelho, acum dupa ce am terminat de citit Invingatorul este intotdeauna singur, stiu sigur ca nu mai cumpar carti de Coelho!
Am trecut la Dan Brown- Simbolul pierdut.....(am mai citit de el Codul lui da Vinci, Fortareata digitala, Conspiratia, Ingeri si Demoni )

Niciun comentariu: