miercuri, 28 octombrie 2009

Eu mereu vinovata!

Citind postarea Dianei, mi-am adus aminte de o povestioara cu masina noastra!
Mie imi era rau, am bazait printre dinti la Sot sa adune el tot din masina ca eu urc inainte!
Sot disperat ca mi-e rau vine repede dupa mine!
Pe la ora 22 suna cineva insistent la usa, ne uitam unul la altul si fiind decent echipata ma duc sa raspund!
Vecinul, nu va suparati, dar ati uitat usa deschisa la masina sau poate a spart-o cineva! Multumesc zambind fals.....si Sot deja era imbracat sa coboare!
Da, uitase usa deschisa larg, si ghici ce? Eu eram de vina...mie imi era rau, deci eu sunt vinovata ca a uitat usa deschisa:))!
Uite asa nevestele sunt vinovate pentru tot ce uita sotii!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Evident, te mai mira?
Dar si viceversa e valabila. Si el e mereu vinovat.
Oare de ce?

Strumful spunea...

Doamne, nu ati invatat nici pana in ziua de azi ca nevasta are mereu dreptate, dar totusi mereu credeti ca e vinovata de n chestii!

Anonim spunea...

Draga mea, te astept cu povesti mai vechi si mai noi, toate aproape adevarate, pe http://anda.revistatango.ro
Te imbratisez!
Anda

Strumful spunea...

Multumesc, Anda! Am sa incerc sa scriu povestioare interesante, si mereu adevrate!