luni, 12 octombrie 2009

cornuri cu mere

Cand m-am trezit imi urla in cap doar gandul ca eu vreau cornuri umplute cu mere!
Asa ca m-am ridicat din pat si m-am tarat la bucatarie:D!
Am luat ca o gospodina normala un castron din camara, am pus faina in el, am facut o groapa in mijloc evident cu gandul sa pun drojdie!
Napustesc(m-am trezit intre timp) la camara sa caut drojdie, evident ca nu gasesc!
Ma intorc in bucatarie, stiam eu ca e un plic desfacut, si l-am si gasit!
{A se observa..am un tic verbal cu "evident"!}
Deci pun draojdia + zaharul si putina apa calda si astept sa creasca!
Intre timp dau 3 mere pe razatoare le calesc cu 2 linguri de zahar!
Pana se calesc merele fac si coca si o si intind pe masa si o tai triunghiuri gata de umplut, cu gandul sa creasca in tava dupa ce umplu cornurile!
Cand sa gust merele calite.....naspa, gust naspa, sarateeeeeeeeeee(eu varza, am stricat merele). Ma apuc si rad alte 3 mere spre protestul chiriasului din burta care nu suporta zgomotele la ora aia, si de data asta pun zahar:D!
Reusesc sa umplu triunghiurile care ajung cornuri si le pun in tava si astept sa creasca, dupa 20 de minunte mai nimic, la bag asa la cuptor si gata, eu vreau cornuriiiiiiiii!
Mi-am dat apoi seama ca drojdia era trecuta pentru ca pachetul era desfacut, asa ca azi cand am fost la cumparaturi aveam in cap de lista drojdie, dar evident ca am uitat sa cumpar!
Oare toata saptaman n-o sa-mi iasa mancarea? Sa-l pun pe Sot sa gateasca?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Dilemele culinare sunt cele ma grave...am vazut eu pe Discovery. :)

Strumful spunea...

:))!
Azi am facut dulceata de pere...dar e dule rau!Clar saptamana asta nu mai intru in bucatarie!

Anonim spunea...

buna si dulceata :)

Strumful spunea...

:D, dulceeeeee si buna!
Da, chiar e buna, dar prea dulce!
Of, nimic nu-mi iere saptamana asta!